Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Peak Sport Slovenija

Namen pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi obiskovalci/kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka pravna oseba (oz. fizična oseba), ki je opravila nakup na spletni strani spletne trgovine Peak Sport SLO.

Spletna trgovina Peak Sport SLO je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Eurocom d.o.o., Savska cesta 22, 4000 Kranj (v nadaljevanju tudi prodajalec ali ponudnik) in deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Naslednji splošni pogoji veljajo za vse dobave in ponudbe prodajalca Eurocom d.o.o..

Sklicevanje kupcev na lastne standarde ali prodajne pogoje se zato ne upošteva.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Obiskovalec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Registracija kupcev

Ob prijavi v sistem, ima obiskovalec možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa – uporabniški profil oziroma pridobi pravico do nakupa. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer vam bo na voljo zgodovina vaših naročil, ustvarite lahko svojo listo želenih izdelkov, ki jih boste morda kupili v prihodnosti, se prijavite na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini ipd.

Naročila

Kupoprodajna pogodba med Peak Sport SLO in kupcem je v spletni trgovini Peak Sport SLO sklenjena v trenutku, ko Peak Sport SLO kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Peak Sport SLO kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Peak Sport SLO.

Obiskovalci lahko izdelke dodajajo v košarico in izvajajo naročila. Po potrditvi naročila vsak obiskovalec prejme obvestilo po elektronski pošti, ki jo je navedel ob naročilu in sicer o naročenih izdelkih in izdelkih, ki bodo dobavljeni. V kolikor obvestilo ne prispe, predlagamo, da se preveri predal “Nezaželena pošta“. V kolikor obvestila ni v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na [email protected] ali po telefonu 04 280 36 10.

Dostava

Naročeni izdelki se odpremijo v najkrajšem možnem času. Predviden rok dostave je 5 delovnih dni. 

Strošek dostave za vrednosti do 50 EUR je 5 EUR. Pri nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna.

Pred potrditvijo naročila kupec izbere naslov za dostavo. Za dostavo skrbi podjetje Eurocom ali se pošlje po pošti ali pa je možnost osebnega prevzema izdelka/ov na prevzemnem mestu Eurocom-a (IBI center, Jelenčeva ulica 1, 4000 Kranj). Pri osebnem prevzemu je plačilo gotovina.

Načini plačila

Peak Sport SLO omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun Eurocom d.o.o. (po predračunu). Predračun mora biti poravnan v roku 5 delovnih dni.*
  • s kreditnimi karticami Visa, Mastecard, Diners, AMEX.

*Po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Račun

Računi se pošiljajo skladno z določili pogodbe. Po dostavi naročenih izdelkov se račun pošlje po navadni pošti ali na na e-naslov kupca ali preko e-računa, če kupec posluje na ta način. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno spremeniti podatkov. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah in omogoči preklic naročila oziroma predlaga rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Spletna cena velja za vse registrirane kupce spletne trgovine www.peaksportslo.si. Registrirani kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.peaksportslo.si. Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup mimo spletne košarice. Kjer je ob izdelku izpisana samo ena cena, pomeni, da je spletna cena enaka redni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Peak Sport SLO kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. 

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Vračilo blaga

Kot kupec imate pravico, da kupljeno blago vrnete brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe morate pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. V tem primeru sami poravnavte stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega izdelka. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v original embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Kot potrošnik omenjeno odkupnino koristite izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če želite pridobiti obrazec za vračilo blaga oz. obvestilo o odstopu od pogodbe, kliknite TUKAJ.

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate kot potrošnik pravico, da v 14 dneh obvestite podjetje, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem vas bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena zakona ZVPot.

V primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju na obrazcu iz te povezave ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

Šteje se, da ste kot potrošnik podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Natančnejše določbe Zakona o varstvu potrošnikov glede pogodb, sklenjenih na daljavo in pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov najdete TUKAJ (Posebne vrste pogodb / Dostava blaga na dom).

Učinek odstopa od pogodbe

Če odstopite od te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, prejeta od vas, vključno s stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne ponudbe z nami), brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi, da odstopite od te pogodbe. Takšno povračilo bomo izvedli z uporabo enakih plačilnih sredstev, kot ste uporabili za začetno transakcijo, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v vsakem primeru ne boste imeli nobenih taks, kot posledica takega povračila. Pridržujemo si pravico do zadrževanja sredstev, dokler ne prejmemo blaga ali dokler ne predloži dokazila o vrnitvi blaga, kar nastopi prej.

Vrnite nam blago ali ga predajte brez nepotrebnega odlašanja v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nam sporočite umik iz te pogodbe. Rok je izpolnjen, če pošljete nazaj blago pred potekom 14 dni. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki izhaja iz ravnanja, ki ni potrebno in je bilo ugotovljeno da ni v skladu z naravo, značilnostjo in delovanjem blaga.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavljate reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazujete z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Tako lahko uveljavljate svoje pravice na sledeč način:

  • če o napaki obvestite prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita,
  • v reklamacijskem obrazcu ste dolžni natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda,
  • obvestilo o napaki lahko ponudniku sporočite osebno, pri čemer vam, kot ponudnik moramo izdati potrdilo,
  • potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodimo kupčevi zahtevi.

Kot ponudnik pisno odgovorimo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. V primeru, da uničimo ali izgubimo proizvod, ki nam je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, smo vam dolžni po vaši izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu.

V primeru odobrene reklamacije za stvarno napako ste upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ste ga imeli v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Varstvo podatkov

Naši postopki za varstvo podatkov, so v skladu s predpisi Republike Slovenije o varstvu podatkov. Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave. Prodajalec uporablja strankin E-poštni naslov samo za informiranje kupca glede posla ali (če se kupec s tem strinja) za obveščanje o novostih, akcijah in podobno. Prodajalec ne bo posredoval osebnih podatkov o strankah tretjim osebam. Izjemoma to sme storiti bodisi na željo kupca ali, če to posel zahteva (n. pr. reševanje reklamacij). V takih primerih se obseg prenesenih podatkov omeji na najnižjo potrebno raven. Stranka mora biti obveščena in imeti možnost, da popravi, blokira in izbriše svoje osebne podatke iz evidence prodajalca, razen v primeru, ko jih prodajalec potrebuje iz davčnih razlogov oz. upravičenih zahtev državnih organov

Razno

Poleg teh prodajnih pogojev se v razmerju med strankama uporabljajo tudi veljavni predpisi, ki urejajo to področje. Vse morebitne spore izvirajoče iz poslov, sklenjenih po teh prodajnih pogojih bodo stranke reševale predvsem na sporazumen način, v nasprotnem pa bo o sporih odločalo sodišče po sedežu prodajalca in po pravu RS.

V primeru, da ena ali več zgoraj navedenih določb je, ali postane neveljavna, to na veljavnost preostalih določb ne vpliva. Stranke bodo poskušale nadomestiti neveljavne določbe z veljavnimi, ki so najbližje pogodbenim namenom.